FANDOM

Airsoft-Vaasa Vaasan alueen yhdistys-tyylinen ryhmittymä, joka toistaiseksi on rekisteröimätön. Airsoft-Vaasa järjestää pelejä joka viikko ja peleissä on yleensä softaajia noin 40. Airsoft-Vaasalla on Vaasassa kaksi peli-aluetta, joista toinen on maastoltaan erittäin vaihteleva Ristinummen Montut ja toinen on erittäin suuri ja tiheämetsäinen Vanha ampumarata ja sen ympäristö. Varsinkin Ristinummen Montut ovat tulleet monille tutuksi siellä järjestettyjen skenaarioiden myötä. Airsoft-Vaasan pelaajamäärän suuri kasvu alkoi vuoden 2005 paikkeilla, mutta osa pelaajista on harrastanut lajia jo 2000-luvun alusta saakka. Airsoft-Vaasa järjestää isompia tapahtumia yhden tai kaksi vuodessa.

Aiheesta muualla Muokkaa

http://airsoft-vaasa.info/ Airsoft-Vaasa Vaasan alueen yhdistys-tyylinen ryhmittymä, joka toistaiseksi on rekisteröimätön. Airsoft-Vaasa järjestää pelejä joka viikko ja peleissä on yleensä softaajia noin 40. Airsoft-Vaasalla on Vaasassa kolme peli-aluetta, joista kaksi on metsäalueita ja yksi CQB-alue. Toinen metsäalueista on maastoltaan erittäin vaihteleva Ristinummen Montut ja toinen on erittäin suuri ja tiheämetsäinen Vanha ampumarata ja sen ympäristö. Varsinkin Ristinummen Montut ovat tulleet monille tutuksi siellä järjestettyjen skenaarioiden myötä. CQB-alue on vanha lokasuojatehdas, joka sijaitsee Vaasan keskustan lähes välittömässä läheisyydessä. Airsoft-Vaasan pelaajamäärän suuri kasvu alkoi vuoden 2005 paikkeilla, mutta osa pelaajista on harrastanut lajia jo 2000-luvun alusta saakka. Airsoft-Vaasa järjestää isompia tapahtumia yhden tai kaksi vuodessa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki