FANDOM

Yleistä Muokkaa

Valmistaja Tokyo Marui
Toimintaperiaate Sähkö
Aseen pituus 380/590mm
Paino 1390g
Vakio lippaankasiteetti 50
Lähtönopeus n. 82m/s-260fps
Akku 7,2V, micro

Rakenteesta Muokkaa

Aseessa on kummallakin sivulla 20mm pitkät kiinnityskiskot lisälaitteita varten. Aseessa on sisään työnnettävä tukkia ja akun voi vaihtaa nopeasti safe modessa.

Pelissä Muokkaa

Heti huomaa, että ase on pieni ja kevyt. Ase on lähitaisteluase, johtuen sen huonosta tarkkuudesta. Tulenvalitsin on hyvä, tosin saattaa säätyä itsestään. Aseen lipas ei tipu vapauttimesta painamalla, vaan sitä pitää myös vetää. Tähtäimet ajavat asiansa.

Lisäosat ja viritykset Muokkaa

Tällä hetkellä ei voi lisätä kuin tarkkuuspiipun ja vahvemman jousen kera. Maruin valmistaman Prolight-lampun avulla aseeseen saa isomman akun. Ulkomailla on tullut myös myyntiin liitäntä, jonka avulla MP7:mään saa kiinni normaalilla liittimellä varustetun tehokkaaman akun. Lippaita aseeseen on myös saatavilla runsas valikoima. Star valmistaa MP7:mään kolmenlaisia lippaita, realcap-lippaita (20 kuulaa), lowcap-lippaita (50 kuulaa) ja midcap-lippaita (100 kuulaa). Sen lisäksi Marui valmistaa tavallisten lowcap-lippaiden lisäksi hicap-lippaita (190 kuulaa).

Suosittelut Muokkaa

Ase sopii ensimmäiseksi moottoripyssyksi, tarkka-ampujan backup-aseeksi tai CQB-mättöön. Ase ei sovellu talvipeleihin jäykän hoppinsa vuoksi, joka kovettuu talvisin entisestään laskien tehoja huomattavasti.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki