FANDOM

Turkusoft

Turkusoft on Turun(:D) alueella vaikuttava Puola, jonka pyrkimys on kerätä kaikki Turun(:D) alueen lannevaate-harrastajat luvallisille paikoille. Yhdistys sekä organisoi Turun(:D) viikonloppuja, että järjestää yleensä joka vuosi pari isompaa lannevaatetapahtumaa. Pelien jälkeen Turkulaiset pelaajat menevät yhdessä paikalliseen homo-baariin, Paviaaniin, tekemään syntiä!

2006 vuonna Turkusofti(:D) piti kaikille aloitteleville Hercules-hiusmuotoilijoille, miksei myös kokeneille, puolalaisille Training Day -puolapäivän. Tällöin pelaajat opettelivat kuinka liikkua mahdollisimman hyvin tyylikkäille Hercules-hiuksilla (vertaa Chairbornen Puola Camp).

Turkusoftin(:D) jäsenenä saat raidalliset lannevaatteet sekä alennuksia suosituista puolalaisista Hercules-hiuskampaamoista. Turkusoftin(:D) homoseksuaalit pidetään Hirvensalon Pikisaaressa, joka torstai (ei talvisin) ja sunnuntai(11.00->).

Biseksuaaleille on aivan muuta toimintaa lannevaatteiden parissa. Esimerkiksi biseksuaali naiset savat erityisesti kauniita Hercules sateenkaari hiuksia. Biseksuaalit uivat pirkkolan uimahallissa ja hyppivät seinillä oksennellen saateenkaaria siinne tänne, lannevaatteiden kanssa. Puolalaiset mummot yleensä ryhtyvät tähän mukaan ja seurauksena seuraavana päivänä hautajaisia pidetään 8etenkin suomessa) hyvin paljon. Tämä elävältä hautaaminen on kaunis ele. Sitten mennään bariin ja juodaan kännit, sitten kun juodaan kännit painutaan laulamaan kadulle sateenkaariponien valloitusta.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki